OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Březen 23 12:29:41 CET 2015


To že se to sere neznamená, že to není bezpečné. Když to nejde, tak se to detekuje má opravit :-(

A ano, spojení volantu s řízením je příklad té druhé větve pro zajištění bezpečnosti posilovače řízení.

ced

Dne 23.3.2015 v 11:26 Petr Simek napsal(a):
> On Mon, 23 Mar 2015, Josef Štengl wrote:
>
>> Elektronika je sice poruchová, ale z hlediska HW (a to včetně procesoru) je již dnes schopna detekovat HW chybu (s
>> určitou pravděpodobností) - pokud je na to navrhovaná. Porucha je méně pravděpodobná než že za jízdy dostanete infarkt.
>> Poruchu je možno detekovat vždy (ale nikdo si netroufne za to
>
> No zrovna u aut se porad neco sere :-) Clovek najezdi par tisic kilometru
> a zase neco resi.
>
>> zaručit). Systémy musejí být samozřejmě dvojité (u jedné větve nastane HW chyba a druhá uvede zařízení do bezpečného
>> stavu (bezpečně odstaví vůz, například). Z toho bych už dnes obavy neměl.
>
> Myslim ze treba porad plati ze volant musi byt s mechanismem rizeni pevne
> spojen . Zajimave se tim vyporadali tvurci toho vozitka pro handicapovane
> kde se predni strana auta vyklapi nahoru i s volantem aby tam bylo mozne
> najet s vozikem.
>
>
> *------------------------------------------------------------------------*
> |                          Petr Simek   APS JU                           |
> |                             psimek na jcu.cz                              |
> *------------------------------------------------------------------------*
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list