OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Březen 23 12:26:16 CET 2015

On Mon, 23 Mar 2015, Pavel Kutina wrote:

> Pravda, pro zajištění bezpečnosti stačí detekovat chybu (a odstavit vozidlo),
> to mi nějak nedošlo, moje myšlenky se vydávaly směrem k udržitelnosti
> provozu. Omlouvám se.

To budou mit odtahovky zne :-) Pripomina mi to pribeh znameho -
francouzske auto s automat. prevodovkou , dodelavane tazne . Do
konektoru pro vozik mu nateklo a voda propojila nejake vodice.

Pro start/rozjezd auta s automatem ono vyzaduje stat na brzde,
signal si bere prave z tech zarovkovych dratu. Voda v konektoru
to nejak zblbla, takze nikam nejel -> odtah do servisu.

Drobna zavada dnes zpusobi ze nekde zustanete viset..