OT: meil

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Březen 23 11:07:41 CET 2015

zoznam.sk robil tieto problemy uz davno, tak som svoju postu
pretestahoval inam, konferu na centrum.sk, tam to zatial funguje a
dufam, ze nepojdu cestou zoznamu

ak by sa nejaky uzivatel zoznam.sk tesil, ze ma spam filter, tak je na
omyle, v sucasnosti mi zo zoznamu dorazi prevazne len spam...
paradoxom je, ze zoznam.sk mi hodi do spamu aj postu odoslanu zo serveru
stonline.sk (slovak telekom), teda zo serverov majitela zoznam sro :-)