OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Březen 22 21:39:38 CET 2015

Dne 22.3.2015 v 21:12 Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 22.3.2015 od Petr Labaj:

> Proč by to měl být větší nešvar? Pokud to nevadí majiteli lesa, což
> myslivci nejsou, tak ať si tam dělají, co chtějí. Jinak jsem četl
> daleko víc zpráv o tom, jak se myslivci postříleli, než že by nějaký
> čtyřkolkář způsobil nějakou škodu nebo snad někoho zabil.

Nejsem myslivec a chování některých myslivců je mi proti srsti, ALE

Majitel lesa / pole / jiného pozemku může usilovat, a často se mu to i podaří, o
nezařazení pozemku do honitby. Jenom to chce docela dost úsilí, takže to skoro
nikdo nedělá.

O zařazení resp. vyřezení z honitby rozhoduje státní správa podle zákona, takže
nejde o to, že by kdejaký myslivec jen tak běhal s flintou a střílel v cizím
lese. Třeba u nás na katastru jsou dvě honitby, protože se myslivci před deseti
lesy pohádali. Hranicí je silnice a myslivec ze spolku A nesmí jít střílet za tu
silnici bez svolení spolku B. Docela psina.

Standa