[OT ? doporucte]: bezdratova mys na ygl

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Neděle Březen 22 21:37:09 CET 2015

normalne byste neverili co se stalo ... ta svinja mys si asi cte co pisu do
konfery a kolecko naprosto z niceho nic zahadne zacalo naprosto spolehlive
fungovat .... to sou veci .... ale ja ji to nebastim. stale prohledavam
heureku, ctu recenze atd :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz