Uprava svareciho invertoru Gama 160 na zdroj

Neděle Březen 22 15:59:58 CET 2015

Myslím že nějaký C tam je, ale taky má svoji indukčnost, místa mezi
která je připojený jsou dost daleko od sebe. Když to budu odrušovat,
myslím že mám šanci jedině z venku.
U těch EMI jader na kabel by mě hodně zajímalo, jaký snesou DC proud
aniž by se přesytily. Protože bych nemusel řešit, jak protáhnout dva
vodiče 25 mm2 jednou dírou. 100A to nejspíš nesnese :-(

Anděl