[OT ? doporucte]: bezdratova mys na ygl

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Sobota Březen 21 13:19:39 CET 2015

Cau, pred par lety jsem dostal od deti “Microsoft Wireless Mouse 3000” (za to cislo nerucim) a bylo to jako presednout ze Skodofky do opravdickyho auta. Pred tim jsem vystridal par kousku a v hluboke minulosti me opet vyhovovala nejvice Microsoft mys (s dratem a kulickou).
Jedine co me na tom darku schazelo byla bocni tlacitka na vpred a vzad. Proto jsem ji pozdeji vymenil za “Microsoft Wireless Mouse 5000”. Proste to sedne presne do ruky, neco to vazi, mate pocit, ze s necim opravdu hejbete, tlacitka dou tak nejak akorat, kolecko se toci velmi volne (nerachrta) tak jakoby sametove ☺ Neni treba nic vypinat, po par minutach prechazi postupne do “spanku”, kde bere cca 2mA (asi, jsem ted v rachote tak to nezmerim). Napaji se to 2xAA paralelne, toz tam mam NiMh LSD a nevim o nich. Kdyz si vzpomenu jednou za 2 mesice tak vytahnu jeden clanek, nabiju, druhej clanek…
A to probuzeni ze spanku neni pozorovatelne, proste temer okamzite se pohybuje.
Predpokladam, ze cela MS rada techto krysitek se bude chovat obdobne.

S pozdravem Raven

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondřej Kozumplík
Sent: Saturday, March 21, 2015 12:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT ? doporucte]: bezdratova mys na ygl

ja jsem tak nejak doufal, ze dostanu nazor typu "ja mam toto, macka se to dobre, na bilem stole funguje, baterky vydrzi 10 let) a pak z tohoto uzsiho vyberu uz muzu zkouset nazivo nekde v krame 3-4 typy. Pochybuju ze by se jim nekde libilo, abych rozbalil a zkousel desitky mysi .... :(

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz