[OT ? doporucte]: bezdratova mys na ygl

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Březen 21 11:56:48 CET 2015

Trpel jsem (a trpim) take nejakou uchylkou, co se tyka mysi - do baraku
mi nesmelo nic, co by nevyrobil Microsoft a nejmenovalo se Explorer 3...
Bohuzel, i ten posledni uz doslouzil a MS tu radu v podstate bez nahrady
stopnul, takze mam nejaky "srot" od MS s tim, ze stal skoro to same, co
kdysi ten Explorer a pouziva se vyrazne hur.

Partnerka tak vybirava nebyla, takze se na jejich PC objevovaly ruzne
potvory - az kdysi dostala uplne obycjenou malou Logitech M235. No a
protoze chodim obcas pracovat i na jeji PC, tak jsem ho byl nuceny
pouzivat a zvyknout si.

Zkratim to - tyhle male Logitechy ted mame uz po celem baraku (235, 185,
325 - mame jich tu celkem sest nebo sedm) a na "normalni praci" uz
vyhovuji i mne (zvyk je zelezna kosile), a to treba vcetne
nekolikahodinove editace fotky.

Priznam se, ze by mne zajimalo, co vyberete - od Logitechu by se mi ze
soucasne vyroby "od pohledu" libila M560 nebo M705, ale jsou na ne dost
priserne nazory od kupujicich, naopak by se mi vubec (vzhledove)
nelibila M525, ktera je ale jinak hodnocena velmi dobre.

Takze za mne jednu z tech tri, ale chtelo by to osahat.

Mimochodem - co je ygl? Ani velkej bracha moc nevi - teda vi, ale smysl
to nedava, treba http://acronyms.thefreedictionary.com/YGL

Pavel Kutina