Samsung GT i8200 nema NFC, aneb cesky Samsung to zpackal

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Březen 21 05:08:29 CET 2015

Zdravím,
  mám obavu, že to NFC nebude řešeno formou vyndatelného a zastamdatelného
modulu - subdestičky či nějakého podobného konstrukčního celku, ale že
prostě na základní desce chybí jeden čip a pár součástek okolo. A při vší
úctě k Vašim hardwareovým schopnostem, obávám se, že přidat to tam asi nebude
běžně realizovatelné, ta miniaturizace je neuvěřitelná, prakticky výlučně se
používají už čipy bez pouzder a pokud vím, ani výrobci nepovolují žádné
opravy na deskách, vždy jen výměnu za nové.
  Zdraví Pavel