Samsung GT i8200 nema NFC, aneb cesky Samsung to zpackal

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 20 21:24:05 CET 2015

Protoze bych si casem zaslouzil novy mobil, tak jsem se sel podivat, o cem
si to vlastne pisete, dal jsem vyhledat i8200N googlem a sel na prvni odkaz.
A ejhle:
http://www.mobilplus.cz/samsung-i8200n-galaxy-s3-mini-ve-titanium-grey-cz-distribuce
V titulku je 8200N, v popisu NFC: Ne.
To vypada, ze v tom maji binec i distributori (konkretne tenhle tvrdi, ze
jde o oficialni distribuci). Hezke. Asi si necham zajit chut na Samsunga -
vetsinou jsem radeji, kdyz vim, co kupuju :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, March 20, 2015 9:02 PM
Subject: Re: Samsung GT i8200 nema NFC, aneb cesky Samsung to zpackal

Původní zpráva ze dne 20.3.2015 od Pavel Hudecek:

> No a dnes jsem se vrtal v nastavení a všiml jsem si, že tam nikde
> není nic k NFC. Stáhnul jsem manuál a v něm taky nic. Po troše
> bádání na netu jsem zjistil, že CZ prodejci svorně tvrdí, že 8200 má
> NFC, které ovšem ve skutečnosti má 8200N. Na stránce Samsung Česká
> republika lze N najít, ale odkazy na zakoupení vedou zásadně na
> prodej 8200 bez N. Tamtéž je i u bez N uvedeno, že má NFC. Od nich
> to asi převzali všichni, včetně Heureky (tam jsem ho já původně
> našel a jedno z kritérií bylo, aby měl NFC), Alzy, Datartu, ...

Já mám už delší dobu i8200N s NFC. A úplně normálně ho také dodávám ve
všech čtyřech barvách i s tím NFC. To je divné, že ho nemůžeš sehnat,
protože model bez NFC ani v nabídce nemám. Asi mají všichni nějaké
jiné zdroje.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem