Problemy s rozesilanim zprav HW

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 20 20:12:44 CET 2015

Pokud jsem to pochopil správně, tak by to měla být jednosměrka. Takže někam
pošlu svůj mail, podepíše se. Opačná strana s tím nějak naloží
(přijme/odmítne/označí jako spam/atd.). Potom opačná strana pošle mail mně a
podepíše ho svým podpisem a já zase s tím podpisem nějak naložím. Mně ty
DKIM podpisy server nekontroluje, on ho tam jenom přidá. Takže v těch
mailech jsem ten podpis viděl a mělo by být správně, že všude ten podpis je.
Každá odchozí zpráva by měla být podepsána.
Přiznám se, že jsem to nijak hluboce nestudoval. Seznam to chce, tak jsem to
zavedl podle návodu.