CCA...

AZe aze na seznam.cz
Pátek Březen 20 15:45:34 CET 2015

Kde se dá takový metr koupit?
aze

-----Původní zpráva-----
From: Stanislav Šmejkal
Sent: Friday, March 20, 2015 7:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: CCA...

Dne 19.3.2015 v 21:47 Ales Prochaska, Divesoft napsal(a):
> To jo, ale ty metry byly dřevěné... Celkem bych chápal, kdyby třeba
> ČOI přeměřila zboží a když by ho bylo méně než obchodník deklaruje,
> tak pokuta. Za to se už za Karla IV. máchali nepoctiví obchodníci ve
> Vltavě :-) Jenže když je zboží v každém jednotlivém případě víc než
> deklaruju (prostě po změření kousek přidám), tak by jim to snad mohlo
> být jedno, čím to měřím? Teda aspoň tak by podle mě vypadal zdravý
> rozum.

Problem je v tom, ze v ramci decentralizace ma kompetence kontroly chlapik,
ktery to overeni dela. Takze mamku v krame jednou za cas prekvapi type,
oznaci
metr dalsim necitelnym flekem a zinkasuje odmenu. Stejne to pochopitelne
meri
pomoci rysky na pulte, ale oznaceny dreveny metr visi na skrini a tak to ma
byt.

Standa