ani nie celkom OT - ciastocne zatmenie slnka aenergetickarozvodnasustava

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Březen 20 13:39:35 CET 2015

On 20. 3. 2015 10:35, Jan Waclawek wrote:

> Fajn, takze celkovy instalovany vykon solarov v CR je nejakych 40
> kompletnych elektrarni Temelin. Kolkoze je percento solaru v CR? 5%? (to
> som si vycucal z prsta ale bol by som prekvapeny kebyze sa mylim o viac
> nez +100-50%) Takze mate nejakych 800 elektrarni tohto vykonu. To je tak
> 10 elektrarni na okres.

http://energostat.cz/elektrina.html   Dokopy 2 GWp instalovaneho
vykonu... ale samozrejme to nie je ziaden impaktovy portal ako topky.sk
alebo aktualne,cz

> Necakal som, ze ste na tom az tak dobre.

Ked dofinancovali tu vystavbu dialnic v Chorvatsku, tak nieco robit
museli...