Stare VRLA aku - zajimava zkusenost...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 20 05:40:02 CET 2015

Zdravim,
  ano, toto je celkem znama vec. Skutecne se budto upali mustek vedouci
z desek dale, nebo se desky rozpadnou. Jsou po te dobe pouzivani velmi
krehke a prudka chemicka reakce pri vybijeni velkym proudem je proste
roztrha. Staci v tom nejslabsim clanku, a baterie je vyrazena.
  Takto mi vetsinou odejde baterie v APC, kterou jsem uz vyradil. Vse stale
dobre, a kdyz je to jednou potreba, bezi to treba 30 sekund a pak bez
varovani zhasne a ani pipat uz nemuze :-). Po vyndani ma jedna baterie
klidne 13V, ale do zkratu da 20mA.
  Pavel