CCA...

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Březen 19 21:47:42 CET 2015

To jo, ale ty metry byly dřevěné... Celkem bych chápal, kdyby třeba
ČOI přeměřila zboží a když by ho bylo méně než obchodník deklaruje,
tak pokuta. Za to se už za Karla IV. máchali nepoctiví obchodníci ve
Vltavě :-) Jenže když je zboží v každém jednotlivém případě víc než
deklaruju (prostě po změření kousek přidám), tak by jim to snad mohlo
být jedno, čím to měřím? Teda aspoň tak by podle mě vypadal zdravý
rozum.

Aleš Procháska