CCA...

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 19 20:17:33 CET 2015

 19.3.2015, 20:11:37

Metry na mereni textilu, museli bejt cejchovany uz za bolsevika.
Kazdej zakon jde aplikovat dobre nebo blbe. Pokud by se cejchovalo
treba jednou za 10 let a pokuta za prosle cejchovani byla spise mirna
a umerna dobe expirace, asi by to bylo v poradku.
Ale v nasem bananistanu se veci rozumne delaji pouze omylem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz