OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Březen 19 19:06:34 CET 2015

Nebude to tym, ze vy uzivate nejaky sifrovany tunel a on OpenVPN?

Sa mi mari, ze OpenVPN v RB je nejaky divny, nepodarilo za mi ho spojazdnit ako klienta na UDP. Ze je tam nejaky bug ci co.

Dňa 19. marca 2015 17:23:16 CET používateľ Per512 <per512 na seznam.cz> napísal: