OT Exploiting SOHO Routers

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Březen 19 18:22:22 CET 2015

On Thu, Mar 19, 2015 at 06:16:22PM +0100, Petr Labaj wrote:
> Nojo, ale co teď, když mi na tom OpenWRT nic neschází?
> Pro vývoj používám zásadně svůj oblíbený editor (konkrétně UltraEdit),
> nepoužívám žádné integrované IDE. Pro překlad make a pro ladění
> GDB, na krabičkách pak případně s GDBserverem.
> No a tohle mi hodní kluci z OpenWRT pěkně předchystali, včetně
> příslušného crosscompilátoru GCC.
> Takže jsem prostě jako chodící reklama na spokojeného vývojáře.
>
> PL

No, vidíte, já jsem spokojený se svým vim-em, který mi funguje přesně
tak jako na "velkém PC"/notebooku a s nějakým crosscompilátorem si nemusím
vůbec lámat hlavu, dokonce můžu zkompilovat na "velkém PC" a přetáhnout
jenom binárku a bude to chodit úplně stejně.

No a v nejhorším můžu na tom routeru nainstalovat x-kové knihovny a
příslušný grafický program spustit vzdáleně přes ssh. (30GB SSD
- to bylo to nejlevnější s rozumným poměrem cena/MB - na to bohatě stačí...)

Tím neshazuji, jak to děláte s OpenWRT, jenom říkám, že existuje ještě
"vyšší level" komfortu...

P.T.