OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Březen 19 17:57:00 CET 2015

Případně bych zkusil novější verzi, 5.26 je už docela stará a mohla tam být
nějaká chyba. Taky by to mohl nějak blokovat ISP na konkrétním portu, zkusil
bych nastavit jiný port a připojit se.

Hanek