OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Březen 19 17:11:08 CET 2015

Vidím, že se vyznáte. Měl bych, s dovolením,  jeden dotaz.
Routerboard RB450G + RouterOS 5.26 se zapnutým VPN serverem. Připojuji
se na něj z domácího PC pomocí OpenVPN.
Rychlost stahování velkého souboru ke mě je cca 1MBit, u providera máme
garantováno asi 8MBit upload.

Myslíte, že je pro tento Routerboard ten 1MBit maximum, co dokáže jako
VPN server uroutovat?

Martin Hanek