OT Exploiting SOHO Routers

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 19 16:34:17 CET 2015

Ještě jsem k tomu zapomněl napsat, že na tom provozuju většinou
vlastní aplikace. Nenasazuju routery ve standardní konfiguraci, ale
vždy to slouží jako platforma pro nějakou speciální úlohu či aplikaci
(vetšinou z oblasti řízení).
Zřejmě bude možné vyvíjet i pro ty Microtiky. Ale pod tím OpenWRT
je to vyložene luxusní.

PL

********************************

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 19, 2015 4:29 PM
Subject: Re: OT Exploiting SOHO Routers

Ona zřejmě většina lidí pochopila, že jsem původní příspěvek psal
s lehkou nadsázkou. Načež jsem byl vyzván, abych vysvětlil vtip.

Ale když už tady ta debata je: na OpenWRT se mi líbí obrovská šíře
zařízení, na které je portováno. Už jsem to použil poměrně hodněkrát.
A když se mě zákazník zeptá, jaký HW by mohl použít, tak dostane
odpověď: musí být spolehlivý, musí vám vyhovovat finančně a rozměrově,
a musí na tom jet OpenWRT. Velmi často to dopadne tak, že to nasypu
do něčeho, co už domá má a co mu jinak (kromě SW možností) vyhovuje.

Ale fakt nejsem dealer a nikomu to netlačím.

PL