OT Exploiting SOHO Routers

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 19 16:19:16 CET 2015

Ale no tak dobre, ten Mikrotik jsem trochu letem svetem prostudoval a
asi to neni zase takova financni katastrofa.

Kdyz clovek uvazi, ze za sve penize dostane pravidelne aktualizace a
opravy chyb, tak snad jo...

Na kolik vyjde sakumprask SOHO router s dejme tomu 4x LAN, WiFi AP a USB
portem, kam by bylo mozne pripojit predevsim HDD, ale treba i tiskarnu
(a nejlepe oboji najednou)?

Predpokladam, ze ten ovladaci GUI soft nazvany Winbox je zdarma. K cemu
pak tedy instalovat RouterOS na PC? Nebo jste myslel instalaci neceho
jineho?

Winbox NASTESTI udajne funguje ve Wine, kdyz uz neni nativni verze pro
Linux. Ovladani pres standardni www prohlizec (samozrejme klikaci) by
ovsem bylo lepsi...

--
Jirka