uz som sa obaval ze to nepride...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 19 12:09:22 CET 2015

>pochopim to u technikov, ktori pajkuju stale. Ale vacsina z nas
>zapajkuje nieco raz za mesiac a koli tomu musim mat na stole bednu,
>ktora zabera 30% pouzitelnej plochy a stoji tazke prachy. A potom jej
>udrzba, panko co chodi merat a dalsie...
>To by sme mali tiez mali nosit rukavice ked chytame cin a plosaky?

Nie, ale je mi jasne, ze na nejaku zakladnu bezpecnost pri praci uplne
kasles.

Vies Ty vobec, ake zavazne nasledky moze mat take popalenie spajkovackou?

PRIZNAJ SA, ze pouzivas spajkovacku ktora ma HORUCI KONIEC bez akehokolvek
ochranneho krytu, ktory by sa automaticky odsunul len tesne pred
prilozenim k spajkovanemu predmetu.

wek