Karta 2x 8bit D/A

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 18 17:45:21 CET 2015

Design je taky, ze vsetky vypocty su sustredene v aplikacnom SDR sw
a vyuzivaju sa rozne front endy (konvertory, zvukove karty, RTL2832, simulatory).
Vykon pc je daleko za narokmi na modulaciu a demodulaciu.
Aritmetika je float 32bit. Zatial mam implementovane modulacie/demulacie  AM, FM, SSB, CW, QPSK, DSSS
a prave u DSSS som narazil na to ze pokial mam signal skryt pod uroven sumu :) potrebujem
aspon 512 chipov na bit co uz zabera vcelku velku sirku pasma. Vo front -ende
ma byt co najmenej logiky aby sa nove veci dali programovat bez nutnosti zasahovat
do hw. Je to len na domace hratky takze pls do dizajnu nevrtat :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Wednesday, March 18, 2015 5:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: Karta 2x 8bit D/A

STM32F407 má dvoukanálový 12.bit DAC, který se dá navázat na časovač a krmit DMA, takže jitter bude odpovídat zhruba jitteru PLL. Vzorkování v řádu MHz. Jde koupit vývojovou desku i s Ethernet PHY např. Olimex za cca 40 Eu. Asi bude něco i s USB HS PHY. Takže hardware se dá pořídit hotový, horší to bude naprogramovat.
Jak to budete modulovat - třeba by se ta modulace dala počítat přímo v tom CPU.

Mrazík