Karta 2x 8bit D/A

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 18 16:02:26 CET 2015

Ano, RTL je USB.
Na vysielanie ale potrebujem D/A.
Tych par mW v mojom labe (obyvacke)  urcite nikoho nerozhodi
Najvacsi problem vidim v casovani. Prevodnik musi dostavat data
v presnych hodinovych cykloch. Akykolvek jitter je neziaduci.
Najradsej by som nieco hotove.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Slavo Tomascik
Sent: Wednesday, March 18, 2015 3:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: Karta 2x 8bit D/A

Ako lepsie riesenie sa mi vidi Beaglebone black. Ma USB HS (aj ethernet), a na pracu s prevodnikmi su prave vhodne PRU jednotky.
Btw, myslel som, ze sa tam pouziva skor A/D prevodnik ako dopytovany D/A. A nemal by to ten RTL zvladat cez USB? No nic, vecer pozriem podrobnejsie.

Slavo T.

Konkretne riesenie?
RPI a na GPIO napojit prevodniky? Cenovo schodne riesenie
Casovanie je ale kriticke, takze by ho musel riesit samotny prevodnik.

j.