Re: GCC - implicitní číselný datový typ

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 18 12:41:20 CET 2015

>vrtá mi hlavou jakým způsobem lze nastavit implicitní číselný datový typ
>pro překladač GCC. Vysvětlím na příkladě:

Nijakym.

Ja chapem Vasu motivaciu, ale je scestna z principu.

>Mám multiplatformní C kód,

Tak to teda nemate.
Ak ma byt multiplatformny, tak musi byt tak napisany explicitne, t.j. tam
to pretypovanie konstanty resp. zapis konstanty s explicitlne predpisanou
sirkou musite mat. Bodka.

>(AVR). Kód je pokrytý automatickými testy (unit tests). Automatické
>testování probíhá na PC, kvůli rychlosti a snadnému debugování.

Chyba. Testuje sa zasadne na cielovej platforme a s takymi nastaveniami
prekladaca, ktore su zhodne s cielovym nastavenim. Bodka.

>Emulátor není moµné při testech pouµít,
>kód musí běµet nativně na PC (kvůli testovacímu frameworku a vazbám na
>integrační testy).

Zakladna chyba je potom v testovacom frameworku, zahodte ho, vymente ho,
prepiste ho.

Mimochodom, okrem emulatorov (resp. v pripade AVR s pravdepodobnostou
hraniciacou s istotou aj tak emulator nemate, mate OCD a nadvazujuce
nastroje) existuju aj simulatory; ale do toho by som ja osobne pre tento
pripad tiez nesiel.

Akakolvek ina odpoved Vas zavedie do bludneho kruhu, dajte si povedat.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list