OT - MikroElektronika

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 18 11:57:44 CET 2015

Pro me meli nezanedbatelne plus hlavne v zacatcich s MCU. Jejich
kompilery ve free verzi jsou plnohodnotne az do urcite velikosti
vysledneho HEX kodu. V pripade PICu to byly 2kW coz mi stacilo pokud se
psalo chytre na valnou vetsinu domacich aplikaci.

A v okamziku kdy mi to nestacilo byla cena kompileru takova, ze to
zaplatil jeden maly kseftik - tusim jsem kupoval za 2.700Kc a dodnes mam
vsechny verze zdarma.

Za tyhle prachy jim toho dokazu hodne odpustit.

Radek Vicek