Re: připojení sklokeramické desky

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Březen 18 11:46:11 CET 2015

A co Eletrolux? Prodava je Ikea pod svoji znackou, ale se zarukou pet roku.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <nostromo na khnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 18, 2015 11:37 AM
Subject: Re: připojení sklokeramické desky

Dobrý den,

Našel jsem u Whirlpool dotaz, jestli je možné ji připojit na 1 fázi.
Odpověď:

Dobrý den,
toto napětí 400V uvádí výrobce a při zapojení na 220-240V Vám nemusí
fungovat všechny varné zóny najednou.
Doporučené připojení je tedy na 400V na 3fáze

Zatím co procházím jednotlivé typy desek od různých výrobců, tak jsem se
všude dopátral, že jdou připojit na 3 fáze.

Moru nechci. První odešla po 4 letech,a druhou mám tady za sebou v
krabici, a vezu ji na reklamaci. Servisní technik od Mory v ní vyměnil
desku, která mu přišla jako nová, a deska stejně funguje jenom napůl.
Další už prý nestihne objednat další tak, aby byla dodržena 30denní
reklamační lhůta, takže ji vezu vrátit prodejci.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora