Re: připojení sklokeramické desky

Snad odjakživa to je u sporáků tak, že jsou různé plotýnky na různé fáze,
ale všechno proti N. Bude to hlavně kvůli tomu, že když by to bylo napájené
všechno z jedné fáze  a zapnete všechny plotny a ještě troubu, tak to bude
mít celkově dost velký odběr a nemusel by to utáhnout jistič. Samozřejmě,
pokud máte v bytě jenom jednu fázi (typicky byty v paneláku), tak to jinak
nejde, pak si to musíte nějak ohlídat a nezapínat všechno najednou nebo mít
vyzkoušené, že to jistič (a dráty) vydrží.

P.K.