OT - MikroElektronika

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 18 09:36:49 CET 2015

Tak kazdemu co jeho jest, ale v tom pripade bych se o tom nevyhjadroval
slovy "ja je (tabulatory) pouzivam se nejak jsem nezaznamenal problem" -
pouzivat je tak, ze si je prevedu na mezery je dobre, ale ne zcela
vyhovujici tomu, o cem jsem psal. To je, jako kdybych rikal, ze umim
bezproblemove cinsky - taky si cinstinu nejdriv prozenu translatorem a pak s
ni nemam problemy :)

Kazdopadne diky, vidim, ze pes neni zakopany u mne, docela jsem
zapochyboval.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 18, 2015 9:30 AM
Subject: Re: OT - MikroElektronika

Nastaveni meho editoru - podotykam, ze tuhle obrazovku vidim asi prvne v
zivote ;-) je v priloze.

Nicmene ja problem s TABy nemam, protoze ja je tam nemam nikdy. Pokud
zmacknu tab tak se mi tam hned vlozi mezery - respektive znaky 0x20.
Rozhodne ne znaky 0x09. Nicmene i bez toho to korektne pracuje a reaguje
na zmacknuti tabu - proste to odecte nebo pricte pozadovany pocet mezer.

Vim, ze to asi neni logicky spravne, ale me to tak naprosto vyhovuje.
Jednak je editor dost chytrej a sam mi odsazuje, ale ja uz mam za ty
leta vypilovany takove nuance, kde nekde neodsazuji vzdy na tabelator.
Takze me vyhovuje, ze mi tam rachne editor odsazeni a ja si muzu ubrat
treba jednu mezeru bez toho aby se mi odmazal cely tabelator a ja musel
tukat zbytek mezer.

Radek Vicek

Dne 17.3.2015 v 22:52 Pavel Kutina napsal(a):
> Jinak abych se ujistil, ze opravdu nekecam a popisuju to dobre, tak jsem
> Mikropascal nainstaloval ted na Asus EEE 901 (jsem v posteli, mam ho tu
> na postu a cteni). Dost mne prekvapilo (v dobrem), jak to na nem chodi a
> jak rychle to preklada...
>
> Jinak ano, opravdu co tvrdim, mi takhle skvele funguje:
>
> Tools - Options - Editor - Editor Settings - Open options - Options
>
> Nezaskrtnuto nic s vyjimkou Want Tabs (ale zcela totez to dela i bez
> toho) a ted kvuli diagnostice Show special chars.
>
> Pri prvnim ulozeni tam mam tabulatory (nastavena sirka na tri), pri
> [...]

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p.
vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či
odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme
toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku
podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky
jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za
nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení
nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p.
hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations,
amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations,
amendments and adjustments may only be subject of further contract
negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta,
s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for whatever reason.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.