Teplotne kompenzovana zenera a ine dobove referencie pre AD prevodnik (nenapada ma ziadny rozumnejsi nadpis pre toto vlakno, rozobera sa tu dost vela suvisiacich veci) was: rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Březen 17 22:06:21 CET 2015

Dobry vecer,
nedá nekdo dohromady to samotermostatovani 723ky? Kolega mi vyprávěl,
že to bylo u nich kdysi dost popularní. Na termostat se pouzil ten
vnitrni OZ, vnitrni tranzistor na vytápění a nějaký přechod na měření
teploty. Kdyz se ale koukam na to, co v te 723 je, neumim prijit na to
jak to udelat. Teda umel bych to na tech v dil pouzdru, ale kolega
se domniva, ze to nejak delali i v tom kulatem. A tam teda nevim. On
si taky navic neni uplne jisty jestli to tak bylo.

L.