Teplotne kompenzovana zenera a ine dobove referencie pre AD prevodnik (nenapada ma ziadny rozumnejsi nadpis pre toto vlakno, rozobera sa tu dost vela suvisiacich veci) was: rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Březen 17 20:28:38 CET 2015

Parada, to je ono!
Mne sa zdalo, ze som to niekde videl, ale vygooglil som len 1N93x a
hladal som u nespravneho predajcu. Mouser nema, ale Farnell ma. Cena
je dokonca pomerne rozumna.

Dňa 17. marca 2015, 20:19, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: