rozdiel medzi SN7401 a SN7403

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 17 20:14:50 CET 2015

 17.3.2015, 19:46:41

Kdysi jsem mel pod stolem krabici tohohle.
Uvnitr je Al hranolek s otvory, v nich zalisovana KZ72x a nekolik
KY130/80. Tedy obvodova obdoba one KZZ45 a spol. Zalivka silikonem,
pouzdro plast, udaje vyryty jehlou, tedy nesmazatelne.
Pochazi to z nejakych rozvadecovych prevodniku Metry Blansko, takze
asi jejich privatni vyroba.

Zajimalo by mne ale, jak se stanovoval proud pro nejmensi teplotni
zavislost, ktery je individualne uveden na kazdem kusu, (zde ono 1,5
mA). Urcite to nemohli ohrivat, merit, chladit a zase merit a to cele 100x
nebu 200x pro ruzne proudy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz