Eagle - jak nakreslit prokovene frezovani / drazkovani

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Březen 17 14:12:37 CET 2015

Děkuji,

výrobce umí už od 0,6 mm  http://www.pragoboard.cz/specialni_otvory

Spíš mám problém, jak to nakreslit v Eaglu. Vrták 0 mm mě nepovolí zadat.
Asi to udělám těmi SMD pady nebo vrták uvnitř frézované oblasti.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 3. 2015 13:35:55
Předmět: Re: Eagle - jak nakreslit prokovene frezovani / drazkovani

"Zdravim,
moznosti je nekolik. Ale zalezi na vyrobci desek - musi se frezovat pred
prokovenim. Taky je nutne zjistit sirku frezy, ktere ma vyrobce desek.

- Frezovani - vrstva Milling

1) Nakreslete si plosku ve vrstve TOP a Bottom (PAD s dirou 0mm, SMD PAD
nebo tlustsi cara)
2) Ve vrstve Milling nakreslete otvor pro frezu. (Sirka frezy je myslim
1,6mm)
3) Do vrstvy masky (myslim ze je to tStop) namalovat obrys plosky.

Michal Gregor