rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 17 10:47:48 CET 2015

>Samozrejme v integratore nemoze byt nejaky keramicky bazmek,
>vyteceny elektrolyt alebo TC183 (tzv. tesla hovnak),

Ten bol predsa aj v tych dobach urceny na uplne ine pouzitie (MP, t.j.
nizka cena, self-healing, ziadne konkretnejsie poziadavky na kapacitu :-)
).

> ale to sa snad uci uz na zakladnej skole.

Problem je, ze kym clovek vyjde zo zakladnej skoly, na tuto zlatu zasadu
obvykle zabudne, vid bezne dalekovychodne panelove meraky.

>Nie som si isty, ci dosiahnem uplnu dobovost, hoci sa o to aspon
>ako-tak snazim (nepouzit TTL-ko a hned vedla nejaku modernu napatovu
>referenciu, napriklad). Ale chcem tam pouzit suciastky, ktore sa mi
>pacia. Ako ked hifisti stavaju svoje audiogerety - je jedno ako to
>hra, hlavne nech su tam cervene kondiky.

Hm, nespominam si na nejaku vizualne esteticku zenerku, aj ked niektore
boli/su pekne farebne.

Dala by sa mozno skonstruovat taka strakata sekcia zo zenerky a termistora,
a aj by to mohlo mat za urcitych okolnosti zmysel...

>Pekne. Mozno som to niekde spominal, moj prevodnik bude mat ako vystup
>tri sedemsegmentovky, adekvatne k tomu planujem polozit aj poziadavky
>na presnost. Nieco ako v blahej pamati C520D.

Ano. Tie Williamsove clanky su o inom, ale su to perly. Este starsi na
podobnu temu najdes, ked budes hladat "30ppm". Tam sa pojednava aj o
vyberani zenerky... :-)  aj ked sa tam odkazuje na nejaky este starsi
clanok kde zrejme pojednava len o tych zenerach, ale ten som uz nezohnal...

wek