rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 17 09:43:37 CET 2015

>Inak ten dual-slope ADC ma tiez zaujimave vychytavky - napriklad ta
>casova zakladna vobec nemusi byt presna (pokojne RC oscilator),

Ale ak sa nemylim, musi byt kratkodobo stabilna, t.j. by sa nemala menit
napr. od zatazenia zdroja.

>takisto nezalezi na presnej hodnote jedineho pasivneho prvku - jedine

Nie, ale znova ak sa nemylim, ten kondik musi byt co najlinearnejsi a nemat
leakage a Pease-ov aWilliamsov oblubeny soakage (dielectric absorption).

>od coho sa odvija presnost je zdroj referencneho napatia.

Jj. Som zvedavy, ako ho vyriesis, aby to  bolo dostatocne dobove (flagelant
je to slovo).

wek

PS. National Semiconductor Application Note 260