rozdiel medzi SN7401 a SN7403

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Březen 16 21:53:08 CET 2015

to znie luxusne, uz teraz sa tesim na vysledok. Ja som vedel ze som mal
zobrat tych 5 suflikovych skrini s kompletnou radou TTL obvodov ked ich
vyhadzovali :-)
Zavidim ti ze mas cas na hranie. My davame dokopy ten kram zasraty,
velky, hadronovy. Sef operations group to velmi pekne nazval "This test
really is a massive debugging exercise". Odstranis problem cislo 998 a
ostava este 1 853 236 dalsich.
Daj priebezne vediet ako to vyzera :-)
b.