vykonove rezistory impulzni zatizeni

Tomáš Mádr ok2mtm na seznam.cz
Pondělí Březen 16 08:17:37 CET 2015

Na tohle jsme používali rezistory od Caddocku - v ČR je prodává tuším
Starmans. V "SMD" jsme používaly hodnoty jako 0,1Ohmu a v "TO220" 1Ohm a
podobné. 50Ohmu v TO220 bylo použitelé jako rozumná "bezindukční" zátěž až
do 500MHz.

Tomáš OK2MTM

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 16. 3. 2015 1:30:38
Předmět: vykonove rezistory impulzni zatizeni

"
Dobrý den,
hledám nějaké 20W odpory s velkým impulzním zatížením a pokud možno i s co
nejmenší indukčností. Zatím používám drátové tmelené odpory a vypadá to že
na to jaký je tam tenký drátek, si nechají líbit hodně. Střední výkon je 10
W, ale v impulzu 1,5 KW. Opakovací frekvence impulzů je 300 Hz. Sice to
funguje, ale kdyby bylo něco lepšího... TME má jen drátové a KME má sice pár
metaloxidových, ale až 680 Ohm a já potřebuju 47. Slyšel jsem něco o
hmotových rezistorech, myslím že by byly ideální. Jenže jsem je nikde
nenašel. Kde hledat?

Anděl