vykonove rezistory impulzni zatizeni

Pondělí Březen 16 01:30:28 CET 2015

Dobrý den,
hledám nějaké 20W odpory s velkým impulzním zatížením a pokud možno i s
co nejmenší indukčností. Zatím používám drátové tmelené odpory a vypadá
to že na to jaký je tam tenký drátek, si nechají líbit hodně. Střední
výkon je 10W, ale v impulzu 1,5 KW. Opakovací frekvence impulzů je 300
Hz. Sice to funguje, ale kdyby bylo něco lepšího... TME má jen drátové a
KME má sice pár metaloxidových, ale až 680 Ohm a já potřebuju 47. Slyšel
jsem něco o hmotových rezistorech, myslím že by byly ideální. Jenže jsem
je nikde nenašel. Kde hledat?

Anděl