STM32F051K6U7 ma USART2 ?

Neděle Březen 15 18:30:37 CET 2015

Njn, to by nebylo spatne, nakonec by stacilo misto #define pouzit enum a
chybu by to vyhodilo taky. Bitova pole by asi mohla delat problem v
kompatibilite ruznych prekladacu?
Me to zas tak casto nedostane, tady me zmatlo, ze jsem prevzal kod, co
uz fungoval na jine desce, bohuzel doslo k mixu ruznych kodu - main byl
pro USART1 a modul pro komunikace pro USART2, upravit v povoleni hodin 2
cisilka uz mi prislo akorat a na treti jsem zapomel :-P
Aspon jsem si prosvistil napsani SW uartu, na pajku nastesti nedoslo,
MCU je celkem utopeny ve vyssich soucastkach a byl by to porod.