baterie v tabletu

Stanislav Lepeška standa.lepi na tiscali.cz
Neděle Březen 15 14:41:39 CET 2015

Dobrý den,
nevíte, prosím, někdo, jestli a jak jde tablet donutit pracovat s
baterií, která má pouze dva přívody plus a minus? Deska očekává nějaká
data na třetím přívodu, zřejmě stav nabití. I s nabitou baterií se
tablet nezapne, resp. se mi to asi dvakrát podařilo, ale jen pár vteřin,
kdy ukázal nulový stav baterie. Nová baterie má v sobě ochranu proti
vybití i přebití (alespoň to prodejce tvrdí). Jde mi jen o to, aby
tablet běžel (i jen na nabíječku), měření úrovně nežádám (byl by to
hezký plus). Možná stačí nějaký odpor k zemi, nevím.  Jde o tablet
Goclever, ale asi to není podstatné. Děkuji za reakce.
Stanislav Lepeška