STM32F103

Neděle Březen 15 09:50:52 CET 2015

Jako free vyvojove prostredi se mi nejvic osvedcil Em:Block
Je dost podobny MSVS a vse je celkem prednastaveno a funkcni.
To RTC funguje celkem jak ocekavate, ale zrovna u 10x jsem ho neresil.
Musi se trosku nakonfigurovat. Ja teda pouzivam spis ty knihovny, na par
B nezalezi a zatim jsem nenarazil na vazny problem, popis funkci ve
zdrojacich je take slusny vcetne prikladu.
Programovat to v Pascalu povazuji ovsem za dost spatny napad, zbytecna
komplikace, naucit se zaklady C bude IMHO 10x jednodussi.