STM32F103

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Březen 15 01:13:46 CET 2015

Diky, kouknu, jsou to dalsi zdroje.

Jinak ja zkousel i MikroC s touhle knihovnou
(http://www.libstock.com/projects/view/1010/stm32f1-series-rtc) a dela
mi to zajimave psi kusy (jakoze treba pretece cas, takze nelze nastavit
a napocitat vic, nez asi 18:13:00 nebo ze -ackoli v kodu je natvrdo
inicializace casu, startuje pokazde jindy a nastaveni RTC tedy viditelne
neprobehne). A to jsem puvodne chtel tu knihovnu jen vzit, prozkoumat a
prepsat pro Pascal.

Postupne procitam, jak s tim kdo zachazi a zacinam v tom mit tochu
jasneji, takze jeste tak tyden, dva studia a napisu si vlastni obsluhu...

Za tip na Kokos (ja nevim, jak se to cte, ale tohle mi pripadalo takove
intuitivni :) diky, zkusim se podivat, treba se skamaradime.

Pavel Kutina