Magnet

Sobota Březen 14 14:40:00 CET 2015

Nechápu, jak může dojít k tomu, že se v motoru jeden magnet odmagnetuje.
Jediné co mě napadá, že by stojící motor dostal tak velký proudový
impulz. Ale v mg. obvodu je mezera a cívky mají nějaký odpor, asi by do
motoru někdo musel vybít kondenzátor s podstatně větším napětím, než je
jmenovité?
Anděl