Magnet

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Březen 13 13:57:40 CET 2015

Zdravím,

když uzavřete magnetický obvod, lecos se zmagnetovat dá. Dlouho jsem k těmto
účelům měl na stole velký magnet z reproduktoru. Pokud položíte něco
železného přes jeho mezeru, zmagnetuje se to. Používal jsem to na
zmagnetování šroubováku, když jsem hluboko do nějakého přístroje potřeboval
vložit šroubek, nebo naopak vytáhnout zapadlý šroubek či matku.

Podmínkou je uzavření magnetického obvodu bez vzduchové mezery, ale na motor
to stačit nebude.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of F.K.
Sent: Friday, March 13, 2015 12:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: Magnet

Motor je z el. sekačky. Tvar orientace pole  nevím. Magnetizaci magnet
asi ztratil přehřátím neboť v motoru odešlo ložisko.
Pro mne je podstatná informace , že v domácích podmínkách je opětovná
magnetizace velmi obtížná skoro až nemožná - pro mne.
Na internetu kolují informace, že stačí magnet přiložit k dalšímu
magnetu a je to. :-)
F.K.