USB killer

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 12 14:36:44 CET 2015

 12.3.2015, 14:30:30

U rozvadece nn v tom nevidim zadny problem. V pripade vn, nevim jake
rozvadece mate v cernu, ale u tech, co se v 80-tych letech delaly v
nejmenovane fabrice v Brne, budto nebyl k castem pod napetim pristup
ani po otevreni, nebo bylo otevreni spojeno s blokovanim. Tedy
nebezpecnost otevreneho rozvadece opet vcelku mala.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz