USB killer

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 12 12:06:58 CET 2015

to by ste sa cudovali kolko aj vysoko vzdelanych ludi nema ziaden
respekt pred vecami ktore mozu byt velmi nebezpecne, napriklad vysoke
napatie. Uz x-krat som zazil, ze strcia paprce do zariadenia bez toho
aby ho vypli, opieraju sa o pristroje na rozvadzacoch, dokonca tu boli
studenti, ktori hned z autobusu utekali a otvarali rozvadzac. Strcia si
poznamkovy blok do kontajneru s radioaktivnym odpadom, robia si fotky
chrbtom otoceni ku kraji strechy, zacnu sa rozpravat pod zeriavom, ktory
im nad hlavou prenasa veci. Opre sa o nejaku nerezovu trubku a zacne
telefonovat v zlto-cierno oramovanej oblasti oznacenej "bezpecnostny
vypustny ventil helia, tu sa nezdrzovat".

Ludia sa spoliehaju na to, ze niekto iny sa postaral aby sa im nic nestalo.