USB killer

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 12 11:56:57 CET 2015

Hm, dakujem.

Ja tu mam PC v ktorom ked skratnem v urcitom porte USB zem a napajanie, ak
prestanu ist vsetky ostatne porty - napajanie v nich je, ale nejde ta
logika. PC o nicom nevie, ziadna diagnosticka hlaska, ziadne zlte
vykricniky v device manageri (Win), nic take. Zariadenia zo zoznamu
nezmiznu. Standardny reboot resp. shutdown/start nepomoze - zariadenia
samozrejme vtedy uz nie su v zozname, ale ani nepribudnu, nepomaha ich
vytahovat/zasuvat atd. Treba vypnut zdroj zo siete, napocitat pomaly do
desat a zapnut zdroj naspat do siete (t.j. sa sekne nieco co je napajane z
backup zdroja).

Takze ano, zrejme niektorym PC sa da ublizit klucikom, v ktorom nejaky
sposobom - ci uz mechanicky alebo elektricky, povedzme statickym vybojom -
nastal skrat. Ale aby to "ublizenie" bolo nezvratne tak na to asi treba
naozaj nieco "aktivnejsie"...

wek