USB killer

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 12 10:39:20 CET 2015

To je vlastne motivacia celeho toho povodneho clanku/prace, podobna
prihoda. Pritom samozrejme na tom pokazenom/starom kluciku nebol ziadny
zamerne zlomyselny obvod.

Dost by ma zaujimalo, aky bol mechanizmus ktorym sa dosiahlo to
nebootovanie. Naznacili ste, ze to bolo len docasne, mozem vediet, ako ste
to opravili?

wek