USB killer

Čtvrtek Březen 12 10:03:47 CET 2015

Když jsem byl t.č. na civilce (SPŠ Kutná Hora), měli tam v tělocvičně panel
na zobrazování skóre. Bylo tam spousta LEDek a nějaká elektronika, napájené
to bylo externě z 24V. Kabel k tomu byl nějaký CMSM nebo H05VV, tj. běžná
flexibilní šňůra, ale bez jakéhokoliv konektoru, jen na konci oholené žíly.
Jednou to někoho napadlo připojit do zásuvky 230V. Odešla asi polovina
LEDek, elektronika to zřejmě přežila (asi shořela nějaká pojistka). Kolega
(druhý civilkář) se pak několik týdnů bavil opravou, tj. zjišťoval, které
LEDky odešly, pak je spočítal, objednal nové a jednu po druhé měnil.

P.K.